Found in Translation

Netizens cry foul when a new Chinese media outlet selectively translates an Economist cover article. By BETHANY ALLEN-EBRAHIMIAN SEPTEMBER 3, 2014 On July 22, a glossy new Chinese media venture known as the Paper announced its launch to much fanfare. A subset of Shanghai’s state-run Oriental Morning Post with outside investment estimated at $32 million, the Paper seems to be a venture into state-funded public service journalism. The timing is

» Read more